Købsbetingelser

Dette var vores terms før 1. juli 2016. Købsbetingelserne er ændret, da vi ikke mere har abonnement

Produkter og tjenester udbydes af Trylleskolen.dk, CVR: 18012677, Næstvedvej 22, 4180 Sorø.
Trylleskolen, Peter Jakobsen kan kontaktes på mail: peter@trylleskolen.dk eller mobil: +45 5357-9180

Produktet

Trylleskolen.dk leverer online video undervisning i trylleri og beslægtede artist former.
Videoerne er på dansk og undervisere anses for at være de blandt de dygtigste i Danmark.

Brugeren streamer videoerne fra computer, Ipad, laptop eller anden device. Når man køber adgang til et produkt, køber man, som person, retten til at se alle videoer der indgår i produktet online. Det sker på en medlemsside, som kræver e-mail og password.

Som betalende medlem kan du komme med forslag til videoernes indhold. Dog beslutter Trylleskolen enerådig indhold, men vi lytter og er meget modtagelig for ideer.

Fortrydelsesret bortfalder ved køb af digitalt abonnement
Som forbruger har du normalt 14 dages fortrydelsesret. Denne fortrydelsesret bortfalder ved digitale varer og ydelser så snart det købte tages i brug, da det derefter ikke kan tilbageleveres. Ved køb af abonnement giver du dit samtykke til, at de 14 dages fortrydelsesret bortfalder. Det betyder at fortrydelsesretten bortfalder, for så snart at betaling er godkendt, er abonnementet i brug.

Løbende nye videoer på Trylleskolen
Trylleskolen og vores medlemmer oploader ofte nye videoer. Tidligere oploadede Trylleskolen en times nye videoer hver måned. Det gør vi ikke mere. Vi laver videoer efter behov og tid.

Du har adgang til videoerne, så længe du har et aktivt medlemskab
Du har adgang til alle trylleskolens videoer, så længe at du opfylder købsbetingelserne. Videoerne skal ses gennem vores side og må ikke downloades.

Lynhurtig digital levering
Levering af produktet sker som oftest i løbet af få minutter umiddelbar efter online betaling. Produktet bliver i købsprocessen automatisk åbent og samtidigt modtager køber en email med sit brugernavn og password. Brugeren logger ind på medlems-siden via Login, som er placeret i menuen på hjemmesiden.

Adgangen gælder for en person
Alle privat personer kan købe adgang. Abonnementet er gældende for en enkel persons
adgang til medlemssiden. Det er IKKE tilladt at være flere personer om at dele adgang til trylleskolen
– dog er familier under samme hustag undtaget.

Særlig licens kræves, hvor mere en person har adgang
For offentlige såvel som private institutioner, foreninger, firmaer ect. kræves et særligt licens, som kan købes efter personlig aftale med Peter Jakobsen, Trylleskolen.

Ved køb af abonnementet

Abonnementet fornyes automatisk
Det sker via Paypal, som er en af verdens største og mest sikre betalingleverandør. Du bliver tilmeldt Paypal, når du får et abonnement.

Paypal håndter abonnementet
Betaling kan ske med alle store betatalingskort herunder Dankort, Visa, mastercard, American Express, JCB, maestro.

Krypteret betaling.
De data, du oplyser i forbindelse med et online køb betalt med betalingskort, er krypterede . Trylleskolen eller andre uvedkommende har ingen adgang til disse oplysninger. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Du får Adgang til ALT på trylleskolen
Du kan se alle videoerne så længe at du har et aktivt abonnement. Så snart betalingen er registreret, modtager du en bekræftelse pr. mail og der bliver automatisk åbnet for dit medlemskab.

Så let stopper du dit abonnement
Du logger ind på Paypal og afmelder dig din betalinger. Se hvor let du stopper dit abonnement her

Du kan sætte dit abonnement på pause, hvis du holder en tryllepause
Det kan måske travlt med andet, og så kan du vælge at sætte dit abonnement på pause. Sådan sætter du dit abonnement på pause

Du skal opsige abonnementet senest 72 timer før periodens udløb.
Du kan til enhver tid stoppe abonnementet. Der vil herefter naturligvis ikke blive hævet penge for abonnementet herefter.

Beholder du din profil på Trylleskolen, kan du genoptage dit abonnement ved at logge ind på medlemssiden og følge købslinket.

Ved fornyelse af kortnummer eller ugyldigt kortnummer
Vi kan ikke forny kortnumre, da dit kortnummer ligger krypteret hos Paypal. Trylleskolen ikke adgang til de data.

Du logger ind på Paypal og ændre kortnummer via dem. Klik her for at komme til PayPal

Kvittering tilsendes på din e-mail
Kvittering sendes hver gang, at der er betalt abonnement. Det sker via Paypal.

Priser
Alle priser er i danske kroner inklusiv 25 % moms. Der betales ikke fragt eller gebyr da
produktet leveres digitalt online. Levering af varer anses for sket, når køber har fået adgang til produktet.

Forbehold, loven om ophavsret samt fralæggelse af ansvar

Forbudt at downloade videoerne
Det er forbudt at downloade trylleskolens videoer. Det gælder både til eget brug og til deling i enhver sammenhæng. Videoerne er Trylleskolens ejendom og er beskyttet af loven om ophavsret. Overtrædes disse regler udelukkes bruger for evigt fra trylleskolen.dk og vores øvrige aktiviteter.

Forbudt at publicer trylleskolens ideer
Du må ikke tage trylletricks, detaljer og ideer, som Trylleskolens lærer har udgivet og udviklet, og publicerer dem i eget navn. Der er ophavsret på kreative ideer. Det betyder ingen videoer på Youtube, Facebook eller andre medier af Trylleskolens materiale. Du er velkommen til at optræde med alle tryllenumre og ting vist i videoerne, men ingen former for undervisningsmateriale. Er du i tvivl om det du er i gang med er etisk i orden, så spørg os

Hvis Trylleskolen vurderer at bruger overtræder ophavsretten og efter venlig henstilling ikke ændre det, så udelukkes bruger fra trylleskolen, og skal have skriftlig tilladelse af Trylleskolens ejer eller administrator til at genoptage et medlemskab.